code atas


Lagu Siti Nurhaliza Aku Cinta Padamu Lirik

Engkau ada di tiap detikku. Mungkin kini ku kan tenang di samping mu.


Siti Nurhaliza Aku Cinta Padamu Betapa Ku Cinta Pada Mu Official Music Video Youtube

ANDA MENGETAHUI JUDUL DAN NAMA PENYANYI.

. Rinduku tak berubah arah. Lirik Lagu Siti Nurhaliza malaysia Popular Female Singer Most Popular Star Popular Artiste Most Popular Teenager Popular TV Entertainer lagu mp3 melayu. Andainya engkau ku miliki Sejak dulu sebelumnya Andai ku curah rasa hati Mungkin kini ku kan tenang di samping mu.

Lirik Aku Cinta Padamu Siti Nurhaliza. Lirik Lagu Sayang. Bersungguhkah rindu yang engkau pamerkan.

Ataukah sekadar hanya lakonan. Tapi cinta ini membiusku. Mungkin kini ku kan tenang di sampingmu Belum puas ku menikmati Kesan kasih sayang Kau terpaksa pergi Ingin ku terus dicintai Walau bisikanmu azimat berduri Bila cinta berbunga Jadi air mata di jariku Betapa kucinta padamu.

Dato Sri Siti Nurhaliza -. Lirik Kesilapanku Keegoanmu dari Dara Fu ini dipublikasikan pada tanggal 31 Juli 2022 21 mins yang lalu dan diciptakan oleh Ly. Video Klip Lagu Aku Bidadari Syurgamu Siti Nurhaliza.

Purnama mengambang cuma berteman. Bila tidak berhasil coba untuk mengilangkan tanda kutip misal. Single ini didistribusikan oleh label Channel Youtube Dara Fu Official.

Anda bisa berlangganan atau membeli lagu ini lewat media digital resmi seperti Google Play Music Apple Music dan iTunes. Takdir kita telah bersatu Kerna keangkuhan Ku pinggir kasihmu Kini baru ku sedari Abadinya cinta. Sebelumnya lagu ini pernah dibawakan oleh Siti Nurhaliza.

Lagu inilah yang dikatakan menjulang Siti Nurhaliza di kalangan bintang terhebat di Nusantara apabila. Chord Siti Nurhaliza - Aku Cinta Padamu Betapa Ku Cinta Padamu New Version Chord Kunci Gitar Terkait. Ku panjatkan pintaku pada Maha Cinta.

Andainya engkau kumiliki Terdahulu sebelumnya Andai kucurah rasa hati. Andainya engkau ku miliki. Rindu telah melekat dalam hatiku.

Lirik Lagu Aku Cinta Padamu - Siti Nurhaliza. Ataukah hanya dibibir saja. Dato Sri Siti Nurhaliza - Anakanda.

Walau bisikanmu azimat berduri. Jadi air mata di dahlikuBetapa kucinta padamu Katakanlah kau cinta padaku Sematkan aku di hatimu Walau di mana berada Ingatku dalam doamuHiasilah hati dengan cinta suci suci Selamanya hooBetapa kucinta padamu Katakanlah kau cinta padaku Sematkan aku sematkanlah di hatimu ho-wo-wo-wo Walau di mana berada Ingatku dalam. Aku Cinta Padamu ialah single ketiga dalam kerjaya nyanyian Siti Nurhaliza dan juga single pertama daripada album keduanya yang juga menggunakan namanya sebagai tajuk albumLagu ini digubah oleh LY dan liriknya oleh Baiduri dan dikeluarkan pada 3 Januari 1997.

Kesan kasih sayang kau terpaksa pergi. Cinta yang bertasbih mengutus hati ini. The Lyrics for Aku Cinta Padamu by Siti Nurhaliza have been translated into 2 languages.

Andainya engkau kumiliki Terdahulu sebelumnya Andai kucurah rasa hati. Ketikkan nama penyanyi dan judul lagu berikan tanda kutip di judul lagu misal. Belum puas ku menikmati Kesan kasih sayang Kau terpaksa pergi Ingin kuterus di cinta ini Walau bisikanmu Azimat berduri.

Berikut ini Chord Gitar dan Lirik Lagu Aku Cinta Padamu - Siti Nurhaliza Lengkap Beserta Video Klipnya. Malay 6 Choose translation. Lirik Lagu Aku Bidadari Syurgamu - Siti Nurhaliza.

Lirik Lagu Cinta Seorang Biduan Sonia. Andainya engkau ku miliki Terdahulu sebelumnya Andai ku curah rasa hati Mungkin kini ku tenang di samping mu Belum puas ku menikmati Kesan kasih sayang kau terpaksa pergi. Lirik Lagu Betapa Kucinta Padamu verse -.

Ingin ku terus dicintai. Lirik Lagu Segala Perasaan - Siti Nurhaliza - Hallo sahabat LIRIK LAGU. Cintaku yang berbunga Jadi air mata di.

Dato Sri Siti Nurhaliza - Aku Bidadari Syurgamu. Lirik Dara Fu - Kesilapanku Keegoanmu. Bintang berkelipan dan juga awan.

Andai ku curah rasa hati. Belum puas ku menikmati. Am G F C Dm -C -Bm -Am -E E Am G F C Menatap kepergian dirimu Dm C B7 meratap menangis sedih tak E tertahan Am Dm G terbayang saat bersama C F lewati masa terindah Dm B7 saat kau memelukku E tuturkan cinta Dm G Kaulah seluruh cinta bagiku E yang selalu menenteramkan Am perasaanku -G F Em dirimu kan selalu ada Dm C B7 E di sisiku.

Aku tak tahu apa lebihmu. Sabtu 30 Mei 2020 1843 WIB. Bermaknakah tiap baris kata-kata.

Lyrics Aku Cinta Padamu. LyricsAku Cinta Padamu Siti Nurhaliza. Bisikkan doaku dalam butiran tasbih.

Lirik Lagu Keranamu Malaysia Lagu Patriotik. Best Performance Aku Cinta Padamu 1997 Balad Song Champion Aku Cinta Padamu 1997 Song Champion Jerat Percintaan 1996. Siti Nurhaliza atau lebih di kenali sebagai Siti Nurhaliza II ialah album studio eponim kedua Siti Nurhaliza selepas yang satu lagi pada tahun sebelumny.

TIPS PENCARIAN LIRIK FAVORIT ANDA. Siti Nurhaliza - Betapa Ku Cinta Padamu 1997-Siti Nurhaliza - Aku Cinta Padamu Versi MalaysiaSiti Nurhaliza - Betapa Ku Cinta Padamu Versi IndonesiaAud. Ku panjatkan pintaku padaMu Maha Cinta.

Aku memendam cinta padamu. Top 10 Lirik Popular. Engkau lebih dari segalanya.


Siti Nurhaliza Aku Cinta Padamu Betapa Ku Cinta Pada Mu Official Music Video Youtube


Dato Sri Siti Nurhaliza Aku Cinta Padamu Lyrics Genius Lyrics


Aku Cinta Padamu Siti Nurhaliza Shazam


Aku Cinta Padamu Lyrics By Siti Nurhaliza Andainya Engkau Ku Miliki

You have just read the article entitled Lagu Siti Nurhaliza Aku Cinta Padamu Lirik. You can also bookmark this page with the URL : https://leooireid.blogspot.com/2022/08/lagu-siti-nurhaliza-aku-cinta-padamu.html

0 Response to "Lagu Siti Nurhaliza Aku Cinta Padamu Lirik"

Post a Comment

Iklan Atas Artikel


Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel